Pers en media, u kunt contact opnemen via het contactformulier.

Persbericht nav Onderzoeksopzet tussenfase Ring Utrecht Persberichten
30-08-2009
Media >> Persberichten

De Stichting Natuurlijk!Vleuterweide ziet op basis van de recente informatie verstrekt door VERDER * nog steeds geen noodzaak voor een (snel)weg door of langs Vleuterweide.

Het volgen van de Ladder van Verdaas* is van belang. En als er al iets nodig zou zijn dan is opwaardering van Knooppunt Oudenrijn de meest logische optie. Als een verbinding A2-A12 absoluut noodzakelijk blijkt dan is bundeling van infrastructuur, mits zeer goed ingepast, een oplossing.
Op dit moment worden de alternatieven onderzocht en op 29 oktober 2009 wordt meer duidelijkheid verwacht. Uiteraard is de Stichting Natuurlijk!Vleuterweide zeer alert! We houden u via de site www.natuurlijkvleuterweide.nl graag op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Stichting Natuurlijk!Vleuterweide vindt een prettige leefomgeving en samenhorigheid zeer belangrijk en neemt daarom graag de uitnodiging aan om deel te nemen aan het Drakenbootfestival op de Haarrijnse Plas. Dit festival is het goede initiatief van de plaatselijke Rotary. Het Stichting Natuurlijk!Vleuterweide-team van 17 personen zal op zondag 6 september roeien in een boot tegen andere teams uit de omgeving. De zinderende roeiwedstrijden tussen de Drakenboten zullen vanaf 13 uur plaatsvinden op de Haarrijnse Plas.

We hopen op veel toeschouwers om ons aan te moedigen!

Datum aangepast: 31-08-2009 at 10:40 AM

Niet gevonden